понеделник, 14 юни 2010 г.

Нещо като песен...



Моля те да простиш всичките лъжи
Моля те да забравиш всичко което те нарани
моля те да помниш, че приятели сме били
и че никога не исках да те заболи
Но не успях да споделя нищо от това
което исках да кажа там далеч в нощта
и не успях да споделя също във нощта,
че обичал съм никога, както обичам сега
Исках времето да спре, там в онази нощ
когато с теб говорехме за теб и мен и нашия "карнавал",
когато мислехме с теб, напред, по малко да вървим,
а после само за миг всичко се провали
Но не успях да споделя нищо от това
което исках да кажа там далеч в нощта
и не успях да споделя също във нощта,
че обичал съм никога, както обичам сега
А исках теб да държа в моите ръце
Да изтрия сълзите от твоето лице
да докосна със устни твоите рамене
да поставя за мен спомен в твоето сърце
Но не успях да споделя нищо от това
което исках да кажа там далеч в нощта
и не успях да споделя също във нощта,
че обичал съм никога, както обичам сега

Няма коментари:

Публикуване на коментар